-Reklamlar-

İşte Benim Stilim Esra Sönmezer Kimdir

Esra Sönmezer Kimdir
Esra Sönmezer Kimdir

Televizyonların sevilen ve reyting rekortmeni İşte Benim Stilim yarışmasının 2016 versiyonu olan İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmıcıları belli oldu.Yeni sezonda ünlü isimlerin yarışacağı İşte Benim Stilim ünlülerde, yarışmıcılarla birlikte jüri üyeleride yeni olacak.Yarışmaya katılacak olan yarışmıcılardan bitaneside Esra Sönmezer. Peki Esra Dönmezer kimdir,kaç yaşında, nereli.İşte Benim Stilim Esra Sönmezer Kimdir

İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmacıları arasında olan güzel yarışmacı Esra Sönmezer 23 Şubat 1982 yılında İstanbul ' da doğmuştur.Esra Sönmezer Yıldız Alper okulana giderek bale eğitimi almıştır.Esra Sönmezer kahverengi kuşak karatecidir.2002 yılında katıldığı güzellik yarışmasında 1. olmuştur ve aynı tarihte türkiyede gerçekleşen dünya güzellik yarışmasında 4. seçilmiştir ve kendisine haksızlık yapıldığını düşünmektedir.


İşte Benim Stilim Esra Sönmezer Kimdir,İşte Benim Stilim Esra Sönmezer Kaç yaşında, Esra Sönmezer Kimdir,ibs esra sözmezer

Esra Sönmezer Resimleri







-Reklamlar-
Share on Google Plus

Nedir Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder